مشاوره تحصيلي كنكور | كارشناسي ارشد | دبيرستان |تيزهوشان | انتخاب رشته

مبلمان اداري چيست؟

 

در هر اداره كارمندان بيش از يك سوم از روز خود را در آنجا ميگذارند . مبلمان اداري به عنوان مهم ترين قسمت هر اداره به شماره ميرود و كارمندان بيشتر با آن سرو كار دارند.

ميز اداري ، ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، كتابخانه ، پارتيشن ، قفسه و نيز همچنين انواع صندلي و مبلمان راحتي و كلاسيك كه به يك اداره و يك شركت كه شامل اتاق مديريت و اتاق كنفرانس و اتاق كاركنان و سالن انتظار و ... مي باشد نظم ميدهد را مبلمان اداري ميگويند.

از ديگر انواع مبلمان اداري كه در مكان هايي همچون بيمارستان ، آژانس فرودگاه ، ترمينال ، رستوران ، ادارات دولتي ، موسسات آموزشي ، دفاتر كار ، شركت هاي خصوصي و ... استفاده مي شوند مي توان به مواردي چون ميز مديريت ، ميز كنفرانس ، ميز كارمندي ، ميز كارشناسي ، ميز كانتر ، صندلي مديريت ، صندلي كارمندي ، صندلي كارشناسي ، ميز و صندلي كنفرانس ، مبلمان انتظار ، كتابخانه اداري  ، قفسه هاي بايگاني و ... اشاره كرد.

پارتيشن اداري

 

به جدا كننده هاي كاذبي كه امروزه نام پارتيشن به خود گرفته اند جهت تقسيم بندي فضاهاي داخلي است كه به منظور نظم و با پيش بيني صحيح قابليت تجاري ، طراحي و ساخته مي شود پارتيشن اداري گفته مي شود.

تجهيزات اداري

به كليه امكانات و تجهيزاتي كه به طور معمول در ادارات و دفاتر كسب و كار مورد استفاده قرار ميگيرند گفته مي شود.

مبلمان اداري محيط آرا با بهره گيري از پشتوانه سخت افزاري قدرتمند  (ماشين آلات صنعتي پيشرفته در زمينه چوب و فلز ) در بخش توليد و همچنين استفاده از تكنولوژي نوين صنعت چوب ايتاليا در موارد اوليه و بهره گيري از نرم افزارهاي اختصاصي و سيستم هاي گردش اطلاعاتي در بخش خدمات طراحي ، كنترل گردش سفارشات ، اتوماسيون اداري ، نمونه هاي ديگري از ويژگي هاي خاص درون سازماني اين شركت مي باشند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: 17
+ نوشته شده: 1396/12/22 ساعت: ۱۱ توسط:khanemoshavere :

http://www.khanemoshavere.com/